Zwroty/Reklamacje
Aby móc zapewnić lepszą obsługę, zoptymalizowaliśmy nasz system do obsługi potencjalnych reklamacji i zwrotów. Dużą zaletą naszych usług związanych z ewentualnymi zwrotami jest to, że szybko i skutecznie rozwiązujemy napotkane problemy, dzięki czemu nasi odbiorcy zapewniają swoim klientom jeszcze lepszą obsługę.
Należy pamiętać, że produkty specjalne i inne towary na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi
Procedura reklamacji lub zwrotu jest następująca:
- Zadzwoń do nas: +48 735-967-191
- Prosimy o poinformowanie nas o numerze klienta, numerze zamówienia oraz numerze produktu, który widnieje na produkcie.
- Opisz przyczynę zwrotu/reklamacji. Ważne jest, aby opisać to tak szczegółowo, jak to możliwe.
- Otrzymasz numer zwrotny, jeśli chcemy, aby przedmiot został zwrócony do naszego magazynu.
- Musisz zaznaczyć towar numerem zwrotu i wysłać go na poniższy adres:
Lauridsen Solutions
ul. Polczynska 65/3 75-811 Koszalin
+48 735-967-191
Powyższe warunki zwrotów i reklamacji dotyczą tylko hurtowników kupujących nasze produkty oraz produktów kupowanych bezpośrednio u Nas. Jeśli jesteś osobą prywatną, cały kontakt powinien odbywać się w firmie, w której zakupiłeś produkt.